
Zgodba o uggicah, kot jih danes ljubkovalno imenujejo uporabniki, sega v prejšnje stoletje, ko so
Avstralci izdelali obutev, namenjeno vsakdanji uporabi delovnih ljudi. Uporabili so naravno avstralsko
volno in kožo, saj je bil to razpoložljiv material. Njihova primarna funkcija je bila zagotavljanje udobja,
toplote in funkcionalnost tudi v vročih dneh (omenjena volna ima termoizolacijske lastnosti, ki
uravnavajo temperaturo tudi pri visokih temperaturah).
V 70-ih letih prejšnjega stoletja so uggice postale zaščitni znak lokalnih surferjev, ki so poleg
edinstvenosti iskali funkcionalno obutev, v kateri so si lahko pogreli ozeble noge. Trendovska obutev
je postala tako priljubljena, da se je en izmed nadebudnih surfarjev preizkusil z njihovo prodajo
na drugi strani luže, v Ameriki. Pisalo se je leto 1978, ko se je Brian Smith odpravil na plaže južne
Kalifornije, kjer so uggice hitro postale zelo priljubljene med mladimi. Svoj pohod so začele po
surferskih trgovinah od San Diega do Santa Cruza, vendar so hitro prodrle v vse družbene skupine,
tako se jih je kmalu lahko videlo tudi v mondenih smučarskih središčih Severne Amerike. Čevelj in
znamka sta postala simbol za športno, sproščeno in aktivno življenje.
V 90-tih je prišlo do kulturnega premika in uggice so opazili tudi hollywoodski zvezdniki in svet mode,
tako da je znamka postala eden od simbolov bolj sproščenega in lahkotnega življenja. Ljubezen,
ki se je začela na plažah Kalifornije, je prerasla v stilsko ikono, ki se je z obal razširila v notranjost
ZDA prek Chicaga vse do New Yorka. Ko te enkrat sprejme modna industrija v New Yorku, ostali
svet samo še sledi. Danes lahko najdemo trgovine UGG® Australia v New Yorku, Londonu, Moskvi,
Pekingu, Šanghaju, Tokiu in drugje. Znamka UGG® Australia je postala mednarodna znamka, ki jo vsi
obožujejo. Do leta 2015 bo po vsem svetu več kot 150 trgovin.
|